Superfoods

CHLORELLA HEEFT NEGATIEVE BIJWERKINGEN BIJ TE VEEL INNAME

CHLORELLA HEEFT NEGATIEVE BIJWERKINGEN BIJ TE VEEL INNAME

De juiste dosis Chlorella kennen voor verschillende toepassingen

Deze superfood is er in veel verschillende vormen, met als populaire capsules, tabletten, sap of poeder. Dus voordat u een van deze formulieren inneemt, moet u weten hoeveel elke vorm bevat.

inname van te veel chlorella heeft negatieve bijwerkingen. Het is niet waar dat u zoveel kunt opnemen als u wilt om maximale resultaten te behalen. Nee, dat is niet hoe het werkt. Wanneer u te veel van deze stof inslikt, kunt u misselijkheid en braken krijgen. Anderen beginnen zich ziek te voelen en krijgen maagkrampen, maagklachten en andere maag-darmklachten.

Chlorella dosering

De juiste dosering chlorella is afhankelijk van een aantal factoren. Deze omvatten de leeftijd, gezondheidstoestand en andere voorwaarden van de gebruiker. Maar houd er altijd rekening mee dat natuurlijke producten niet altijd noodzakelijk veilig zijn. Dat is waarom het kennen van de juiste hoeveelheid doseringen erg belangrijk is. Zorg ervoor dat u de specifieke aanwijzingen op de productlabels volgt. Vergeet ook niet uw apotheker of huisarts te raadplegen voordat u chlorella aan uw dagelijkse dieet toevoegt .

Dus hoeveel moet je echt nemen? Volgens deskundigen is de onderhoudschlorella-dosering 3-8 gram. Met deze hoeveelheden begint uw lichaam al enkele gezonde voordelen te behalen en ervaart u een langzame, geleidelijke detox.

Chlorella is veilig voor kinderen om mee te nemen. Poedervormige chlorella of gemalen chlorella-tabletten zijn de beste keuze. Doses van het superfood moeten worden aangepast, afhankelijk van het gewicht van het kind. De aanbevolen chlorella-dosis voor kinderen is ongeveer 1 gram.

Het is aangeraden chlorella minstens een half uur voor de maaltijd in te nemen, samen met een vol glas water of wat sap. De reden hiervoor is dat chlorella de maagbacteriën helpt die helpen bij de spijsvertering om zich snel te vermenigvuldigen. Dit leidt vervolgens tot een betere spijsvertering en een goede en efficiënte opname van voedingsstoffen.

Houd er rekening mee dat als u voor de eerste keer chlorella in uw dieet begint toe te voegen, u altijd eerst met kleine doses moet beginnen. Overlaad je lichaam niet met dit nieuwe element.

Chlorella-dosering voor specifieke problemen

Verschillende ziekten en ziekten vereisen verschillende chlorella-dosering om te worden geëlimineerd. Hier zijn bepaalde richtlijnen en chlorella-dosering om kennis van te nemen.

Kwikontgifting

Onze lichamen worden elke dag blootgesteld aan verschillende gifstoffen en schadelijke elementen. Een van deze gifstoffen die we absorberen, soms zonder onze kennis, is kwik. Na verloop van tijd, wanneer het kwikgehalte in ons lichaam zich opstapelt, zullen we een aantal dingen gaan ervaren, en allemaal niet goed.

Ten eerste kunnen ze schade aanrichten aan ons centrale en perifere zenuwstelsel. Dit kan ook van invloed zijn op onze spijsvertering, het immuunsysteem, de longen en de nieren.

Gelukkig, als je de juiste dosis chlorella inneemt, zal dit je lichaam geleidelijk helpen om deze gifstoffen op natuurlijke wijze te verwijderen. Ongeveer 5 -7 gram chlorella per dag is voldoende om het lichaam effectief van het kwik te ontdoen .

Betere en gezondere huid

Talrijke studies tonen aan dat chlorella wonderen op de huid kan doen. Deze superfood verlaagt sterk oxidatieve stress, die afkomstig is van vervuiling, slechte voeding, stress en andere factoren. Het hoge gehalte aan vitamine A en vitamine C draagt ​​ook bij aan een jonger uitziende huid . Deze twee vitaminen werken als antioxidanten die de huid beschermen tegen schadelijke vrije radicalen.

Het innemen van slechts 1 tot 2 theelepels (3 – 4 gram) chlorella per dag zal resultaten opleveren in slechts twee weken.

Lagere cholesterol- en bloedsuikerniveaus

Veel Amerikanen hebben tegenwoordig last van diabetes type 2 , hoog cholesterolgehalte of beide. Onze recente eetgewoonten en beschikbaarheid van voedsel, waaronder stress en gebrek aan slaap, hebben geleid tot deze twee ziekten.

Volgens een studie in het Journal of Medicinal Food is de effectieve chlorella-dosering om deze twee ziekten te verlichten 8000 mg per dag. Houd er rekening mee dat deze dosering in twee doses moet worden ingenomen, één ’s ochtends en één’ s middags.

Wat er eerst gebeurt, is een daling van het cholesterolgehalte. Daarna volgt de verbetering van de bloedglucose. Dit komt omdat chlorella bepaalde genen op cellulair niveau activeert, en deze genen verbeteren de insulinegevoeligheid. Dit leidt tot een gezonde balans.

Verbeterd immuunsysteem

Schadelijke vrije radicalen zorgen voor ziekten en aandoeningen voor het menselijk lichaam. Om ons lichaam te beschermen, moet ons immuunsysteem sterk genoeg zijn om weerstand te bieden aan deze externe factoren.

Het is maar goed dat precies de juiste dosis chlorella voor een sterker afweersysteem kan zorgen. Slechts 5 gram chlorella-supplement per dag verhoogt de natuurlijke killer-celactiviteit in uw systeem. Dit zorgt voor een betere immuniteit tegen zowel bacteriële als virale infecties.

Tips voor het gebruik van Chlorella

Voordat je je eigen voorraad van dit superfood koopt, zijn er bepaalde dingen waar je op moet letten. Om ervoor te zorgen dat het verteerbaar is, controleert u of het label zegt dat het chlorella van de celwand is.

Zorg er ook voor dat de chlorella die u koopt geen additieven bevat. Zorg ervoor dat u hoogwaardige organische chlorella koopt.

Controleer bovendien of het product geen verontreinigingen bevat. Zorg ervoor dat op het etiket van het product basisinformatie wordt weergegeven.

Als u nog andere geneesmiddelen neemt, zoals anticonceptiepillen, zorg dan dat u uw chlorella-supplement neemt een uur voor aanvang van andere geneesmiddelen. Idealiter is het het beste om ’s morgens chlorella in te nemen en’ s nachts de andere medicatie.