Voedsel

11 HOOG CHOLESTEROL RIJKE VOEDINGSMIDDELEN DIE SUPER GEZOND ZIJN

11 HOOG CHOLESTEROL RIJKE VOEDINGSMIDDELEN DIE SUPER GEZOND ZIJN

 

Over het algemeen worden voedingsmiddelen met een hoog cholesterol gehalte ongezond beschouwd, wat bijdraagt ​​aan ongewenst vet en veel problemen met betrekking tot het welzijn.

Sommige voedingsmiddelen met een hoog vetgehalte maken echter nog steeds deel uit van een matig gezond dieet, dat onze hormonen nodig hebben om goed te kunnen functioneren en mineralen en vitamines te absorberen.

Artsen adviseren een vetinname via de voeding van 15 procent.

Bekijk de volgende voedingsmiddelen met een hoog caloriegehalte en een hoog cholesterolgehalte die niet kan worden gestandaardiseerd;

 

eieren zijn gezond, hoog cholesterol en vet voedsel

 

eieren

 

Eiers are the debt for the containments of large weights cholesterol in the voeding, but experts are that does include the transvetals and the props are the cholesterol in the blood and the cholesterol in the nutrition verhogen.

Edens voedsel foliumzuur, fosfor, zink, ijzer, vitamine B12 , 6 en vetoplosbare vitamines A, D, E en K.

Negentig procent van de dooier bevat vetverbrandende essentiële vetzuren, zoals leucine.

Als je het buikvet wilt verbranden, kunnen eieren je helpen, maar zorg er wel voor dat het biologische, vrije uitloop hele eieren zijn.

 

grasgevoed vlees als gezond hoog cholesterol en vet voedsel

 

Gras gevoed rundvlees

 

In vergelijking met graangevoerd rundvlees bevat grasgevoerd rundvlees veel omega-3-vetzuren en iets lagere omega-6-vetten, die het menselijk lichaam nodig heeft.

Grass-fed beef heeft ook grotere hoeveelheden vitamines, mineralen en geconjugeerd linolzuur, wat een vorm van gezond vet is waarvan is vastgesteld dat het helpt bij het verbranden van vet en het opbouwen van spieren. ( 2 )

Daarnaast is grasgevoerd rundvlees afkomstig van vee dat gezonder is dan graan.

 

avocado is gezond voedsel met een hoog cholesterol- en vetgehalte

 

avocado’s

 

Romige, zachte en voedzame avocado heeft het allemaal.

Ze zitten vol vitamine K en C, vezels, kalium en vele andere voedingsstoffen.

Als je slechts een halve avocado eet, krijg je 15 g alleenvoudig onverzadigd dierenarts, het goede soort dierenarts.

Zijn avocado’s worden gecategoriseerd als vruchten, bevatten ze 0,2 g suiker per halve avocado.

Houd er rekening mee dat een gemiddelde waarde tussen de 300 en 500 calorieën bevat.

 

pindakaas gezond hoog cholesterol en vet voedsel

 

pindakaas

 

Rijk aan proteins en essential vetzuren, pindakaas kan vetmesten, maar je hoeft niet veel te eten om je te laten voelen.

Slechts één tot twee eetlepels per dag is voldoende.

Pindakaas is een rijke bron van foliumzuur, dat helpt bij de ontwikkeling van gezonde nieuwe cellen.

Zorg ervoor dat je biologische pindakaas kiest om dat te voorkomen dat je gehydrogeneerde binnenkrijgt dat dietematig binnenstolt.

 

aardappelen zijn gezonde hoog cholesterol en vet voedsel

 

Aardappelen

 

Voedingsmiddelen met hoge GI, zoals aardappelen, hebben de neiging om uw bloedsuikerspiegel snel te verhogen, wat een probleem kan zijn als u diabetes hebt.

Aardappelen kunnen ook gewichtsverlies versnellen, maar je mag ze niet eten met gehydrogeneerde oliën en andere vetmestende ingrediënten.

Het eten van aardappelen met plantaardige olie en olijfolie zorgt ervoor dat je koolhydraten opneemt.

 

donkere chocolade gezonde hoog cholesterol en vet voedsel

 

Donkere chocolade

 

Van donkere chocolade wordt gezegd dat deze veel vet en suiker bevat en komt voor u is.

De waarheid is echter dat die chocolade rijk is aan flavonoïden en antioxidanten heeft een gunstige werking op de gezondheid.

Pure chocolade bevat ook essentiële vetten, die helpen met het reguleren van vet als het in beperkte hoeveelheden wordt gegeten.

 

Granola is gezond hoog cholesterol en vet voedsel

 

Zelfgemaakte muesli

 

Granola is altijd beschouwd als een gezond voedsel.

Gemaakt van natuurlijke ingrediënten, zoals zaden, noten en haver, deze snackbars zijn geladen met voedingsstoffen, maar u moet verwijzen naar het voedingsetiket en feiten, aangezien veel granola-merken zeer calorieën bevatten (ongeveer 300 calorieën per halve kop).

Zelfgemaakte muesli is de beste manier om er schuldvrij van te genieten.

Je moet op ¼ tot ½ kop blijven, met melk of yoghurt.

 

amandel boter gezond hoog cholesterol en vet voedsel

 

Amandelboter

 

Net als muesli, is amandelboter nog een voedingsmiddel waar je van kunt genieten, maar er zit ook wel een vet en suiker in.

Over het algemeen neem je ongeveer 200 calorieën in als je een handvol noten eet.

Gemiddeld bevat een portie amandelboter, dwz 2 eetlepels, 18 g dierenarts, 2 g vezel en 4 g eiwit.

Het heeft ook ijzer, vitamine E en magnesium.

Een handjevol amandelen kan lang genoeg zijn, omdat een portie 200 calorieën bevat.

Gereduceerde vetversies van amandelboter moeten worden vermeden, have this should be vermeden, have these vermunded, should these doven, born to the sugar, and the heart of the nature.

 

olijfolie is gezond voedsel met een hoog cholesterol- en vetgehalte

 

olijfolie

 

Olijfolie is het beste alternatief voor margarine en boter, maar het is belangrijk om de portiegrootte in het achterhoofd te houden.

Slechts een eetlepel olijfolie heeft 120 cal. Ja, olijfolie bevat veel vet.

Het bevat ook veel enkelvoudig onverzadigd vet, maar het biedt ook verschillende gezondheidsvoordelen, waaronder een gezond cholesterolgehalte en een verlaging van het risico op hart- en vaatziekten, borstkanker en de ziekte van Alzheimer.

Je kunt olijfolie gebruiken met salades, geroosterde groenten en als vervanging voor margarine.

 

kaas is gezond, hoog cholesterol en vet voedsel

 

Kaas

 

Slechts één plak kaas heeft zoveel voedingsstoffen als een hele kop melk.

Kaas is een geweldige bron van vitamine B12, calcium, selenium, fosfor en andere voedingsstoffen.

Een vet plakje kaas heeft 6,7 gram eiwit, wat overeenkomt met de hoeveelheid die aanwezig is in een glas melk.

Zoals met andere zuivelproducten, is kaas rijk aan vetzuren waarvan bekend is dat ze veel gezondheidsvoordelen bieden, zoals het minimaliseren van het risico van type-2 diabetes. ( 5 )

 

volkoren brood is gezond hoog cholesterol en vet voedsel

 

Brood

 

Omdat het rijk is aan koolhydraten, is brood slecht voor je.

Brood is eigenlijk goed, maar het moet gemaakt zijn van volkoren.

Overstappen op volkoren brood of een ander volkoren brood is goed voor je.

Donker volkoren brood is een uitstekende bron van vezels en complexe koolhydraten en is daarom goed voor mensen die proberen af ​​te vallen.

 

Conclusie

 

De meeste van de bovengenoemde voedingsmiddelen hebben niet alleen de neiging om aan onze voedingsbehoeften te voldoen, maar helpen ook om vet te verbranden.

De sleutel is om een ​​breed scala aan deze vetverbrandende voedingsmiddelen om te zorgen voor onze maaltijden en zorgen voor de verleiding om uit te pakken voor probleemvoedsel.

Laat het me weten in de comments als je andere voedingsmiddelen kent die op deze lijst zouden moeten staan.